Warning: session_start(): open(/home/admin/tmp/sess_ubuv5mjkbln5h6b4hq6ui1p4se, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/admin/web/nms-pabneukirchen.at/public_html/App/Core/Session.php on line 13

Rezensionen 👍 THE CENTER Activities in English STUDIO 1, Esmarchstraße 5🖊

THE CENTER Activities in English STUDIO 1

Geschäftsprofil von THE CENTER Activities in English STUDIO 1, Berlin: Karte, Wegbeschreibung, Kontakte, Website, Bewertungen, Fotos, E-Mail, Telefonnummer, Faxnummer, Arbeitszeiten. Last update: Juli, 2024.

Esmarchstraße 5, Berlin, 10407

www.thecenter-berlin.de

THE CENTER · School of Performing Arts & English
The Center is Berlin's School of Performing Arts & English. We offer ballet, acrobatics, musical theater, acting and street dance classes for all ages from children to adults and they are all taught in English.